Menü
News
  • Home ❯
  • Prasa ❯
  • News
  • Drive-In: komfort na myjni samochodowej.
Schließen
Serwis liczba

Serwis

48.782.402.999

Główna siedziba

WashTec Cleaning Technology GmbH

Argonstraße 7

86153 Augsburg

Telefon +49 821 5584-0

 

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

mail: biuro@washtec.de

Formularz kontaktowy:

Augsburg, czerwiec 2016 – Widok kierowcy, który na mrozie lub w upale czeka na umycie swojego auta stojąc przed myjnią samochodową, będzie w przyszłości coraz rzadszy. 

Drive-In: komfort na myjni samochodowej.

Firma WashTec oferuje właścicielom i klientom myjni innowacyjne rozwiązanie w postaci systemu obsługi myjni Drive-In. Dzięki niemu kierowca może podczas całego procesu mycia siedzieć wygodnie w samochodzie. Drive-In wyznacza nie tylko nowe standardy pod względem wygody na myjni portalowej, ale zapewnia również większe bezpieczeństwo klienta oraz większą przepustowość, a co za tym idzie większy zysk dla właściciela myjni. System Drive-In można zainstalować dodatkowo w każdej lokalizacji.

Dla kierowców Drive-In jest bardzo prostym systemem obsługi: po wykupieniu w sklepie biletu na mycie klient myjni podjeżdża do terminala obsługowego Drive-In przed halą myjni, podobnie jak na piętrowym parkingu. Po wyborze programu mycia klient wybiera na przejrzystym ekranie dotykowym, czy chce podczas mycia pozostać w samochodzie, czy też woli poczekać na zewnątrz. Ponieważ klienci wybierają swoje programy mycia, zanim poprzedni cykl zostanie zakończony, czasy przerw między myciami zostają skrócone. Wybór programu mycia lub jego aktywacja z wnętrza pojazdu przyspiesza jeszcze dodatkowo cały proces.

Jeśli klient woli pozostać w samochodzie, to najpierw na ekranie pojawiają się odpowiednie wskazówki na temat obsługi i bezpieczeństwa przy przygotowaniu i myciu pojazdu. Gdy kierowca wykona wszystkie niezbędne czynności przygotowawcze oraz zapozna się ze wskazówkami na temat obsługi, musi potwierdzić to na ekranie dotykowym, po czym pojawia się „zielone światło“ zezwalające na wjazd do myjni. W hali myjni siedzący w samochodzie kierowca jest kierowany do prawidłowej pozycji przez sygnały świetlne lub komunikaty wyświetlane na ekranie, a po zakończeniu mycia otrzymuje pozwolenie na wyjazd z hali. Jedyna, ale decydująca różnica w stosunku do konwencjonalnego cyklu mycia: podczas całego procesu mycia klienci myjni pozostają wygodnie w klimatyzowanym samochodzie i mogą wykorzystać wolny czas w zależności od swoich upodobań.

Większe bezpieczeństwo.

Oprócz możliwości bezpośredniej obserwacji mycia "na sucho" przez szybę samochodu, system obsługi Drive-In daje znacznie więcej wygody przy myciu samochodu. A to oznacza nie tylko koniec z czekaniem na stojąco przed halą myjni na wietrze i deszczu: rodzice z małymi dziećmi nie muszą się martwić, że podczas mycia samochodu ich pociechy będą narażone na niebezpieczeństwo przez panujący na stacji paliwowej lub myjni duży ruch samochodowy. W systemie Drive-In bezpieczeństwo odgrywa decydującą rolę. Dwa ważne urządzenia zabezpieczające gwarantują, że w razie zagrożenia myjnia natychmiast się zatrzyma i zostanie wezwany pracownik: pierwszym jest „stop awaryjny“ uruchamiany przez naciśnięcie klaksonu, a drugim mechaniczna kontrola szerokości. W razie „stopu awaryjnego“ myjnia natychmiast przerywa proces mycia, szczotki automatycznie odsuwają się od pojazdu i zostaje zaalarmowany personel. Działająca na myjni kontrola szerokości nie tylko kontroluje prawidłową pozycję pojazdu od chwili rozpoczęcia mycia, lecz zapewnia w trakcie mycia, że w razie nagłego otwarcia drzwi myjnia zostanie natychmiast zatrzymana. Już sama koncepcja Drive-In oznacza ogólnie więcej bezpieczeństwa dla kierowcy: dzięki wyeliminowaniu wsiadania
i wysiadania z auta odpada tradycyjne chodzenie przez halę myjni, gdzie nietrudno jest się poślizgnąć na mokrej i śliskiej powierzchni albo potknąć o liczne przeszkody.

Większe obroty.

Oprócz większego komfortu i bezpieczeństwa, koncepcja Drive-In posiada również zalety natury monetarnej. Przez skrócenie czasu potrzebnego na wsiadanie i wysiadanie z pojazdu następuje przyspieszenie całego procesu mycia. Również czas oczekiwania między kolejnymi samochodami zostanie skrócony – ponieważ następny klient może wybierać program mycia, zanim skończy się poprzedni cykl. Szczególnie
w godzinach szczytu można w ten sposób zwiększyć przepustowość nawet o 17%, co stanowi czysty zysk dla właściciela myjni. 

Drive-In jest zatem kompletnym pakietem, który spełnia najwyższe wymagania zarówno właścicieli, jak i klientów myjni.

 

O firmie WashTec: Grupa WashTec z siedzibą w Augsburgu (www.washtec.de) jest wiodącym na świecie dostawcą innowacyjnych rozwiązań
w branży myjni samochodowych. WashTec zatrudnia ponad 1 700 pracowników i jest reprezentowana przez własne spółki na wszystkich głównych rynkach w Europie, USA, Kanadzie, Chinach i Australii.  Ponadto WashTec reprezentowana jest przez samodzielnych przedstawicieli handlowych w prawie 70 krajach.

W razie pytań oraz w celu uzyskania dalszych informacji:

WashTec Cleaning Technology GmbH
Rabea Nikolay (Dział ds. kontaktów z prasą i public relations)
tel.: +49 821 55 84-13 51
fax: +49 821 55 84-16 27
e-mail: rnikolay@washtec.de

Thomas Brenner (Kierownik ds. marketingu i wsparcia sprzedaży) 
tel.: +49 821 55 84-12 89
fax: +49 821 55 84-16 27
e-mail: tbrenner@washtec.de