Menü
News
  • Home ❯
  • Prasa ❯
  • News
  • W centrum uwagi modele biznesowe: nowe wymiary biznesu w firmie Washtec.
Schließen
Serwis liczba

Serwis

48.782.402.999

Główna siedziba

WashTec Cleaning Technology GmbH

Argonstraße 7

86153 Augsburg

Telefon +49 821 5584-0

 

 

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

mail: biuro@washtec.de

Formularz kontaktowy:

Augsburg, czerwiec 2016 – Targi Uniti expo 2016 zakończyły się pełnym sukcesem dla firmy WashTec: motto "Zmaksymalizuj swój biznes" zachwyciło międzynarodowych gości branżowych. 

W centrum uwagi modele biznesowe: nowe wymiary biznesu w firmie Washtec.

„Przeprowadziliśmy wiele interesujących rozmów, a nasza stacja przynosząca więcej profitu w pełni przekonała gości
z branży.“, mówi Raymond Salvetat, kierownik sprzedaży & serwisu w krajach DACH w firmie WashTec.

Czego oczekują użytkownicy od optymalnej myjni samochodowej? Tego, że powinna spełniać najwyższe wymagania pod względem jakości mycia, szybkości, komfortu obsługi i wzornictwa. Cztery parametry, które w WashTec nazywamy 4Dimensions, czyli czterema dymensjami nowoczesnej myjni samochodów. Nasze produkty i rozwiązania łączą wszystkie te wymiary w jedną usługę mycia, która zachwyca klientów myjni. A także właściciela myjni: bo sprawia, że myjnia jest lukratywnym biznesem.

Jak zwiększyć opłacalność biznesu w branży myjni samochodowych? Aby indywidualnie odpowiedzieć na to pytanie, rozmawiamy z naszymi klientami nie tylko o produkcie, ale o modelu biznesowym i o tym, co należy zrobić, żeby uzyskać jak najwięcej z myjni samochodowej. Dla firmy WashTec zawsze priorytetowym celem są maksymalne korzyści dla klienta. 4DIMENSIONS firmy WashTec umożliwia skrojone na miarę rozwiązania wychodzące naprzeciw wszystkim potrzebom: właściciel myjni decyduje sam, jakie parametry są dla niego szczególnie ważne. A my konfigurujemy rozwiązania, które są optymalnie dopasowane do jego potrzeb i życzeń jego klientów. Oferujemy więc optymalny model biznesowy dla każdego klienta uwzględniający dymensje “jakości”, “szybkości”, “wygody” oraz “wyglądu i wrażeń” . „Nowa koncepcja została bardzo dobrze przyjęta przez naszych klientów i zainteresowane osoby na stoisku targowym“, mówi Salvetat. „4 dymensje przekonały gości branżowych.“

Oprócz myjni portalowych wyposażonych zgodnie z koncepcją czterech dymensji, klientów zachwyciły również nowości dotyczące myjni samoobsługowych, tunelowych i chemii do mycia samochodów. „Nowa koncepcja otwartego i przestronnego stoiska targowego WashTec miała zapraszający charakter i oferowała dużo miejsca do prowadzenia ciekawych rozmów z gośćmi, którzy licznie odwiedzali naszą ekspozycję.“ mówi Salvetat.

O firmie WashTec: Grupa WashTec z siedzibą w Augsburgu (www.washtec.de) jest wiodącym na świecie dostawcą innowacyjnych rozwiązań
w branży myjni samochodowych. WashTec zatrudnia ponad 1 700 pracowników i jest reprezentowana przez własne spółki na wszystkich głównych rynkach w Europie, USA, Kanadzie, Chinach i Australii.  Ponadto WashTec reprezentowana jest przez samodzielnych przedstawicieli handlowych w prawie 70 krajach.

W razie pytań oraz w celu uzyskania dalszych informacji:

WashTec Cleaning Technology GmbH
Rabea Nikolay (Dział ds. kontaktów z prasą i public relations)
tel.: +49 821 55 84-13 51
fax: +49 821 55 84-16 27
e-mail: rnikolay@washtec.de

Thomas Brenner (Kierownik ds. marketingu i wsparcia sprzedaży) 
tel.: +49 821 55 84-12 89
fax: +49 821 55 84-16 27
e-mail: tbrenner@washtec.de