Menü
Idealer-Standort-1280x285.jpg
Schließen
Serwis liczba

Serwis

48.782.402.999

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy:

Jak wybrać idealną lokalizację myjni samochodowej?

Jeśli chcesz otworzyć myjnię samochodową, najważniejsza jest lokalizacja: nawet najlepsza, najnowocześniejsza i najbardziej przyjazna dla klienta myjnia nie przyniesie zysków, jeśli nie będzie dobrze widoczna. Myjnia samochodowa musi być w miejscu łatwym i do znalezienia – ale to nie wszystko, co stanowi o dobrej lokalizacji.

Główne drogi są odpowiednie

Tam, gdzie jeździ dużo samochodów, w drodze jest również wielu potencjalnych klientów. Oznacza to, że lokalizację myjni samochodowej przy głównej drodze należy w zasadzie ocenić pozytywnie. Idealnie jest, gdy pojazdy są zmuszone do zwalniania na wysokości obiektu, na przykład przed skrzyżowaniem lub rondem. Za pomocą flag, dużych szyldów lub napisów na ścianach zwróconych w stronę ulicy możesz zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów.

Drogi poprzeczne lub ulice w drugim rzędzie nie nadają się na lokalizację, jeśli nastawiasz się na ruch przelotowy. Nawet jeśli umieścisz na głównej drodze wyraźnie widoczne tablice z dokładnym, krótkim i łatwym do zrozumienia opisem dojazdu, to tylko kilka osób w drodze z A do B specjalnie skręci do myjni. Duże znaczenie ma to, czy myjnia samochodowa jest widoczna i czy można do niej bezpośrednio dojechać czy nie.

Proste wjazdy i wyjazdy działają zapraszająco

Gdy panuje duży ruch, samochody na terenie myjni mogą się korkować. Aby zapewnić możliwie płynny ruch musisz przygotować odpowiednio szerokie dojazdy i wyjazdy z terenu myjni. Przede wszystkim drogi dojazdowe powinny być, jeśli to możliwe, bezpośrednio dostępne z głównej drogi: jeśli kierowcy będą musieli raz czy dwa razy zawrócić, działa to raczej dezorientująco i osoby jeszcze nie całkiem zdecydowane przesuną mycie na inny termin.

Dyscyplina królewska: myjnia samochodowa w kombinacji

Jeśli prowadzisz już stację paliwową lub warsztat samochodowy, możesz rozszerzyć działalność o myjnię samochodową. Każdy, kto jest w drodze, aby zająć się swoim samochodem, jest skłonny do tego, aby zafundować mu również mycie. Ponadto klienci mogą w ten sposób łatwo zapamiętać lokalizację: stacji paliwowej z myjnią samochodową nie zapomina się tak łatwo. Wizyta na myjni może stać się dla ludzi w okolicy łatwo rytuałem, który będą wykonywać na przykład w weekendy.

Zwróć uwagę na sąsiedztwo i możliwości współpracy

Każdy, kto nie jest w posiadaniu ani stacji paliwowa ani warsztatu, może przynajmniej zwrócić uwagę na to, żeby jedno lub drugie znajdowało się w bezpośrednim sąsiedztwie nowej myjni samochodowej. Tutaj korzystasz z bliskości innego biznesu i możesz wejść we współpracę z ich właścicielami: na przykład klienci stacji benzynowej mogą uzyskać zniżkę na twojej myjni, jeśli przedstawią paragon tankowania po sąsiedzku.

Bardzo blisko klienta

Możesz także zrobić dobry interes w strefach przemysłowych lub w innych częściach miasta z dużą liczbą większych firm: zwłaszcza w pobliżu firm spedycyjnych opłacalne są myjnie samochodowe dla dużych pojazdów, takich jak ciężarówki i autobusy. Również tutaj możesz przywiązać klientów, udzielając firmom rabatów ilościowych. To samo dotyczy firm, które posiadają flotę samochodów osobowych dla swoich pracowników.

W centrum życia

W wielu większych, ale także średnich miastach, znajdują się centra handlowe lub place, na których usytuowanych jest wiele różnych sklepów i usługodawców. W takim sąsiedztwie myjnia samochodowa może się również opłacać: rodziny mogą tutaj wprowadzić podział pracy. Podczas gdy jeden partner robi zakupy lub załatwia inne sprawy, drugi może zająć się myciem samochodu.

Write a comment

* Mandatory
I have read the full privacy policy on the Datenschutz page of WashTec AG. I agree to my data being used in connection with the publication of comments. The WashTec Group is entitled to send me newsletters and interesting information in future about the car wash business. This consent can be withdrawn for the future at any time and without stating reasons.