782.402.999
ul. Sienna 73
00-833 Warszawa
Telefon +48 782 402 999
Poznaj inne ciekawe rozwiązania zapewniające sukces w biznesie myjni samochodowych. Firma WashTec prezentuje innowacje, które są skrojonymi na miarę rozwiązaniami dla różnych koncepcji biznesowych i potrzeb klientów. Z wyraźnie wytyczonym celem i koncentracją na maksymalnych korzyściach dla klienta!
Takich efektów klienci myjni jeszcze nie widzieli: oświetlenie LED pozwala na mistrzowską inscenizację wszystkich etapów mycia. Robi to nie tylko niesamowite wrażenie, ale podnosi atrakcyjność myjni i jest prawdziwym magnesem przyciągającym klientów.
WheelFlash opiera się na zasadzie działania myjki do kół WheelJet i dodatkowo umożliwia precyzyjne nanoszenie chemii na całej powierzchni felgi. Dzięki temu nawet felgi o różnych wzorach można wyczyścić na wysoki połysk. Po automatycznym rozpoznaniu kół przednich i tylnych, myjka do kół ustawia się najpierw w pozycji umożliwiającej wyznaczenia optymalnego odstępu felgi od ruchomej dyszy. Następnie precyzyjnie i bez strat nanoszony jest środek chemiczny.
Myjka do kół WheelJet niezawodnie czyści duże i małe felgi: ukośne ustawienie pozwala celować w środek felgi i gwarantuje czystość nawet przy felgach 21-calowych. Myjka WheelJet dosuwana jest do pojazdu od góry po przekątnej i z przedłużonym ruchem dosuwu. W ten sposób szczotki talerzowe myjki WheelJet trafiają zawsze w optymalny punkt roboczy na środku koła – bez względu na wielkość samochodu.
Wielofukcyjna rotacyjna dysza dachowa FlexStream wykonuje całą pracę podczas mycia wysokociśnieniowego i suszenia. Pracuje szczególnie efektywnie, dzięki w pełni obrotowemu agregatowi.
Z systemem Wash&Pay mycie samochodu przebiega jak tankowanie. Klient wjeżdża bezpośrednio na wolne stanowisko myjni, może zapłacić wygodnie podczas mycia lub po jego zakończeniu. To oszczędza czas i eliminuje niepotrzebne wysiadanie i wsiadanie do samochodu.
Wykupić bilet na myjnię, wjechać, umyć samochód i gotowe: dzięki koncepcji Drive-In Car Wash klient może siedzić wygodnie w samochodzie podczas procesu mycia. Po wykupieniu przy kasie biletu na mycie, klient myjni podjeżdża do terminala obsługowego Drive-In przed halą myjni, podobnie jak na piętrowym parkingu. Po wyborze programu mycia klient wybiera na przejrzystym ekranie dotykowym, czy chce podczas mycia pozostać w samochodzie, czy też woli poczekać na zewnątrz. Jeśli woli pozostać w samochodzie, to najpierw na ekranie pojawiają się odpowiednie wskazówki na temat obsługi i bezpieczeństwa przy przygotowaniu i myciu pojazdu. Po wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności przygotowawczych oraz zapoznaniu się ze wskazówkami na temat obsługi oraz ich potwierdzeniu, kierowca może wjechać do myjni.