Menü
header_marketing.jpg
Schließen
Serwis liczba

Serwis

48.782.402.999

WashTec Polska Sp. z o.o.

ul. Sienna 73

00-833 Warszawa

Telefon +48 782 402 999

Formularz kontaktowy:

Pozyskiwanie lojalności klienta

Zadowolony klient powróci.

Oferuj swoim klientom dokładnie takie usługi, jakie preferują.
I utrzymuj dialog z klientami. WashTec udzieli ci wsparcia
w odpowiednim udoskonalaniu twojej koncepcji marketingowej. Na przykład przez atrakcyjne oferty promocyjne lub systemy bonusowe do nagradzania stałych klientów.


Jak utrzymać długofalowo wiernego klienta.

Każdy klient ma indywidualne wymagania – a te mogą się ciągle zmieniać. Aby na długo przywiązać do siebie klientów, musisz znać
i zaspokajać ich potrzeby. Można to osiągnąć przez doskonale dopasowaną technikę mycia, ale także przez działania budujące zaufanie klientów i nagradzające ich lojalność.

WashTec wspólnie z tobą przeanalizuje, jakie działania i programy lojalnościowe są najodpowiedniejsze dla twojej lokalizacji. Może to być dodatkowe wyposażenie techniczne twojej myjni w celu optymalizacji wyników mycia. Albo drobne upominki, z pomocą których trwale zapiszesz się w pamięci swoich klientów. Albo też programy lojalnościowe z ekskluzywnymi dodatkowymi korzyściami dla wiernych klientów.

kundenbindung_2.jpg

Te tematy mogą cię również zainteresować

Die Kundenzufriedenheit erhalten.

Genau die Waschleistungen bieten, die Ihre Kunden brauchen.
Auf Veränderungen bei den Kundenbedürfnissen flexibel reagieren. Langfristige Kundenbeziehungen aufbauen.
Mit den Kunden im Dialog bleiben. Auf Augenhöhe. Kompetent und fair.